2012. február 1., szerda

Viszontagságok

Nem tudtam írni, egyrészt mert nincs net a telefonomon, pedig már 10 fontot befizettem, és valami bénázás folytán nem sikerül netet varázsolni.
Tegnap a Marci átvitt Readingbe a Balázsékhoz, ami a Balázs papájának a volt feleségét jelenti, Máriát, aki nagyon kedves volt, kissé kaotikus körülmények között lakik a Balázs szerint. Szerintem inkább nagyon kaotikus.
Lefényképeztem a konyhát, Misivel:
Az egész lakás tele van cuccokkal, a folyosók keskenyek, nincs nagy pocakom, de alig fértem el. Éjjel elfogyott a pénz az előre feltöltős gázszámláról, úgyhogy fagyhalálra ébredtem, eleve ruhában aludtam, mert hideg volt, reggel pedig a kezemmel melegíteni kellett az orrom, hogy bírjak aludni. Balázsék mikrobuszában Belgium óta rakoncátlankodik a váltó, 4-es nincs csak 3-as és 5-ös, nem tudtuk, hogy bele merjünk-e vágni az útba. De mivel a lakásokat át kellett venni reggel, elindultunk korán reggel, és drukkoltunk, A kocsi meggondolta magát, és nem rosszalkodott egy kicsit sem. 
Először Balázsék lakásához értünk, átvettük, kipakoltuk, befűtöttünk, aztán pedig Misi és Dani maradtak, mi meg átmentünk a mi házunkat átvenni, amiben 2 hónapig fogunk lakni, mert március végén költözik be a vevő, akinek eladták. Ez elég kívül esik mindenen, viszont gyönyörű helyen van, egy kastélyhoz tartozó óriási birtok közepén a gondnoki ház. Autóval tilos behajtani, mindenütt sorompók vannak, amihez kaptunk kulcsot:)
A baloldali bejárat a mienk, majd csinálok benti képeket is, de most én a Balázséknál vagyok, holnap jön meg a teherautó a cuccainkkal, akkor visszamegyünk, de addig nem megyek oda lakni, amíg a családom itt nem lesz. Gyönyörű, irtó hangulatos az egész ház és a kert, ami az előnye, az a hátránya is: se közel se távol semmi sincs. Dimbes-dombos ligetes vidék, szerintem kb. 5-10 perc a Samunak a suli gyalog. A suli után kezdődik a lakott terület, az az első épületcsoport, hatalmas sportpályával, de még az is kiesik a lakott résztől. Nekem a dimbes dombos séta most nem annyira esik jól.
Később kicsit ledőltem, mert ez már elég sok viszontagság volt mára, kezdtem rosszabbul lenni. 4-re azért volt egy időpontom egy ingatlanossal, mert ugyebár lakást keresünk március végétől. Elmentünk bevásárolni, na azt kihagyhattam volna, de nagyon kellett nekem vastag zokni, mert fázik a lábam. 
Megnéztük délután a lakást, jó áron jó lakás, kevésbé szimpatikus környéken. Inkább hívjuk szar környéknek. Csináltam fényképeket, és majd Ádámmal megvitatjuk, mi legyen.
Nagyon aggaszt, hogy olyan híreket kaptunk, hogy a hétvégére otthon az 1987-es havazáshoz hasonló mértékű hóesésre számíthatunk, pont amikor a fiúk indulnak erre. Még itt, Bristolban is havazást ígérnek, ami nagyon ritka. 

3 megjegyzés: