2012. február 4., szombat

Egykörös vagyok

Szerintem ezt a bejegyzést nyugodtan kihagyhatjátok, csak amolyan ideglevezetésnek írom. Éjjel felriadtam 3kor (otthon 4), hogy akkor meg kell néznem azonnal a hótérképet. Láttam, hogy még el sem kezdődött nálunk a havazás, amitől zeng az internet. Bp és az M1-es tiszta. Megnyugodtam, hogy vigyáznak ránk föntről, és vissza tudtam aludni hamar. Aztán reggel is ez volt az első dolgom (idokep.hu, utv.hu hogy a saját szememmel is lássam)



Éhes vagyok, fürödnöm kéne, de nem tudok földi dolgokkal foglalkozni, minden energiám arra megy el, hogy várom őket. Na és a várandósság erre még rátesz, bármelyik pillanatban spontán bőgök. Persze mindjárt megtelik itt a ház élettel, és akkor rákényszerülök, hogy összeszedjem magam.
Úgyhogy azt tudom csinálni, hogy egész nap írom, hogy hol tartanak, mik a legfrissebb infók. Addig sem rágom a körmöm. Mindig az itteni időt írom, adjatok hozzá egy órát.

9:16 mostanában indulhat Ádám, az előbb beszéltünk. Először Leóért megy, aki még szeretne visszamenni, egy pillantást vetni a lakásra. Aztán a Maros utcába Artúrért, és irány Parndorf, ahol 2 óra múlva veszi át Samut anyukámtól. Samu addigra 5 óra autózáson lesz túl, és előttük áll még kb. 9 óra mára Kölnig, ott alszanak.

10:10 Mici a Maros utcából jelentette, hogy most csöngettek... Remélem, onnan már sietnek. Anyu nem veszi fel, meg akartam mondani, hogy csak nyugodtan, nem létezik, hogy odaérnek egy óra múlva.

11:06 Kicsit havazik, de nem vészes, az út jó. Anyuék félórás előnyben vannak a tervhez képest, ezért inkább átjönnek a határon, és egy magyar találkozási ponton adják át Samót. Kapok egy hívást majd a határról. Az inverter kontaktos, és a Morditól kapott navigáció akksija nem bírja egy picit sem, úgyhogy folyton meghal. Az aputól kapott kőkorszaki HTC nyert, egyelőre mutatja az utat.

11:40 Nincs most hír, helyette egy itteni helyzetkép:
Balról jobbra: Ádi, Földvári Gábor, Anna, Peti, Misi (csak Gábor járult hozzá a vezetékneve közléséhez)

12:15 Anyu átadta Samót. Ez egy Google talk üzenet volt, megpróbálok kapcsolatot létesíteni vele

12:35 Ausztriába értek. Ez meg egy sms volt. Anyu nem reagál.

12:55 Anyuval beszéltem, Samu nagyon izgul, Arti morcos, nem tudja, hogy lesz a jövő... Már nem havas részen adták át Samót, azaz gyorsabban mennek, mint a hó. Anyuék hazafelé az M1-en balesetet láttak, miközben beszéltünk, de azt mondja, hogy a száraz részen is fagyott pára csillog a levegőben, nagyon hideg van, de ott nem csúszik az út szerencsére.

14:00 Gyülekeznek a ház mellett a focirajongók, mert a szomszédban egy stadion van, és mindjárt meccs lesz

15:00 Linznél vannak, még 7 óra van hátra. Ádám kicsit csalódott, mikor meghallotta, hogy még nincsenek a felénél, bár szerintem a német rész lesz a leggyorsabb. Egyszer megálltak pisilni, de amúgy folyamatosan haladnak. Az inverter forrósodik, nem tudnak dvd-t nézni, és Artúr pityergett a telefonba, hogy fáj a hasa. Leó elhaló hangon panaszkodott, hogy álmos, engedélyt adtam neki, hogy becsukja a szemét :) Samu fel van pörögve, legalábbis úgy hallottam. Ádámot emlékeztettem rá, hogy van egy csomó Red Bull, ha szükség lenne rá, meg is örült neki. Itt most kezdődött a meccs a szomszédban, és esik a hó, bár inkább havasesőnek nevezném. Most fogunk ebédelni.

16:40 Már Németországban vannak. Még 600 km mára. Mielőtt mindenki egyenként megkérdezné, amióta kijöttek a hófelhőből, NEM HAVAZIK. Teljesen jó az út, haladnak.

18:23 Még 375 km

19:53 Még 176 km, frankfurti reptérnél vannak. Lendületben.

21:45 Szobájukban vannak

7 megjegyzés:

  1. Tartjátok a menetrendet :) Drukkolunk!

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. eszem. aztán elmegyünk bevásárolni. Ádámmal beszéltem, azt mondta, hogy minden rendben, de most leteszi... :)

      Törlés
  3. akkor jó étvágyat, kb. mikor érkeznek meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kb 7-8 óra még, otthoni idő szerint este 10 körül. Kölnbe, ott van szállás. Plusz mínusz másfél óra

      Törlés
  4. Este 10-kor nem lesz nyitva ott már az étterem, útközben álljanak meg valahol vacsorázni.

    VálaszTörlés
  5. hajráhajrá, másfél nap az semmi, kösd le magad valami alibi hülyeséggel!!! Főzzél ezerrel, az mindenkinek jó. Drukk innen!

    VálaszTörlés