2012. február 17., péntek

Jó hírek mára

Ma a lakáshirdetést levették a netről, azaz nem kínálják már kiadásra, mert a MIÉNK LESZ! Tegnap megcsináltam az utalást, és nyomatékosan kértem őket (screensotot mellékeltem az utalásról) hogy szedjék le. És tényleg. Ma azt álmodtam, hogy meg kell kérdezni a belmagasságot, hogy oda vajon jó lesz-e Leónak a galériaágy, mert az ő szobája lesz Jankával közös, és igen pici. Nem ártana valahogy helyet nyerni még akkor is, ha Janka alig lesz ott ahogy magunkat ismerem. Tegnap gondoltam rá, hogy leszedem a hirdetés képeit a netről, hogy megmutassam, de ennél sokkal jobb lesz feltenni azokat a képeket, amik már a mi kis kuckónkról készülnek, a mi cuccainkkal.

2 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy! Nem hívtak egyébként minket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megszereztem Arti cuccait a suliból.
      Hajrá Nektek. :)

      Törlés