2012. február 2., csütörtök

Fejlődő infrastruktúra

Na ma pihenés helyett ezer dolog volt, nem is vagyok jól, de már fekszem, és fel sem kelek csak vacsorázni meg zuhanyozni.
Először is megjöttek a cuccaink Bp-ről. Szépen kipakoltuk, beindította Balázs a bojlert a lakásunkban, (sajnos mégsincsenek fotók, de ami késik, nem múlik) aztán a szállítók kívánságára elmentünk shoppingolni a belvárosba. Amihez azért csatlakoztam, mert nem volt kaja, illetve Three nevű sim kártya, amit szerettem volna de eddig nem sikerült szerezni. Most már van, Ádámnak is vettem, ezért van internetem. 30 napig "all-you-can-eat-data". Ezért új számom van, aki szeretné, annak elküldöm emailben.



Most én szórom itthon a wifit, mert csak Misi és Dani vannak itthon, Balázs még elment a szállítókkal bevásárolni kaját, meg tankolni, aztán vacsi. Aztán reggel elmennek a szállítóink haza, meg a Balázs is Lutonba a Veráért és további 5 gyerekért. Remélhetőleg a váltó továbbra is jó lesz, mert most nagyon jól viselkedik. Akkorra már jól leszek, és főzünk, mire ideérnek. A fiúk azt mondták, hogy a bolognai spagetti a sláger.
Nagy reményeket fűztünk a porszívóhoz, de nem találjuk még a szállítmányban. A törölköző viszont megvan, nem kell ma pólóba törölköznöm, az is valami. Megjött a bicskám is, amit nem vihettem a repülőre. Ma már lesznek tányérok meg bögrék a vacsorához, szóval minőségi fejlődésen esünk át...
Most kezdődik a koncert, aki ott van, majd jelezzen, hogy milyen volt.

Update: megy a MÜPA honlapján élőben:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése