2012. február 3., péntek

Várakozás

Ez én vagyok a képen.
Valami megváltozott, vagy az új helytől, vagy a család távollététől, de amióta itt vagyok Angliában, minden nap 4-5 között felébredek. Ma megjöttek a Veráék (=Vera plusz 5 gyerek), Balázs kiment eléjük a reptérre (Luton) hajnalban, mi meg itthon tettünk vettünk, Misi és Dani tettek egy közértes kört, én elkészítettem a bolognait 10 személyre, és a fiúk kivitték a fém-ágyvázat a kertbe lemosni mert a szállításnál elég koszos lett.
Találtam egy jó kis lakást, persze nincs fent kép a neten, de helyileg, méretben és árban jónak tűnik. Kedden, már a kis családommal fogjuk megnézni. Oda lehet vinni macskát is, ez az első hely, ahova ki van írva, hogy elviselik a háziállatot.
Jó lenne, ha hirtelen vasárnap este lenne, és végre itt lennének!

5 megjegyzés:

  1. ezen a képen nagyon furcsa az arcod.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. inkább azt mondd meg, hogyan lehetséges, hogy beállítom az időzónát, mégis 4 órával többet ír ki. most 2:49 van

    VálaszTörlés