2012. február 25., szombat

Ilyen is van

Tegnap elmentünk az ASDA-ba, vettünk a Samunak iskolai cipőt és nadrágot. azt mondta, hogy ronda és kényelmetlen, de vegyük meg, mert ebben a stílusban úgysincs jobb. És hogy hülyék az angolok. Az Asda egy elég nagy áruház, nem nekem van méretezve, ezt már a végére éreztem. Délután és este elég rosszul voltam, és most sem vagyok túl jól, ezért nem is írtam. Pihenek mindenesetre.
Ádi és Anna nálunk aludtak, ma már csak Anna fog, és Artúr pedig a Balázséknál. Most Ádám gyakorol a tapangépen és Artúr, Leó meg Anna lufi-zenekarral beszálltak (a lufit felfújják, majd a kijövő levegő visító hangját többé-kevésbé ritmussá alakítva zenélnek).

Fel vagyok iratkozva egy angol otthonszülős listára, és most olvastam életemben először (a magyar legendán kívül, ami szerint ez külföldön így van mindenhol) arról, hogy mentő állt a ház előtt. A dolog úgy zajlott, hogy a szülésnél otthon komplikáció lépett föl, ami miatt a bába kórházba akarta vinni a nőt, de a nő maradni akart otthon. Végül abban egyeztek meg, hogy csak sürgős beavatkozást igénylő komplikáció esetén mennek kórházba, ezért kihívnak egy mentőt a ház elé. Végül nem kellett kórházba menni, de nem is ez a lényeg, hanem hogy ez mindenkinek megnyugtató, elfogadható és kivitelezhető volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése