2012. február 18., szombat

Álmosító eső

Tegnap végül nem írtam többet, pedig bementünk a belvárosba az Ádámmal. Egy bizonyos hangszerboltot kerestünk, ami sajnos már megszűnt, nem volt a helyén. Ellenben felfedeztünk egy helyes piacot, meg körbenéztünk a belváros egy részén.




Ádám sötétedés előtt elindult, hogy megnézze, meddig tart fölfelé a birtok, de kirándulás közben rásötétedett, így válasz nélkül ért haza :)
Valami front lehetett, mert olyan mélyen aludtam, mint a bunda, és egész nap csak kóvályogtunk. Az idő is tényleg megváltozott, 3 hete vagyunk itt, és ma megismertük az angol esőt. Először csak kicsit esett, olyan volt, mintha folyamatos permet hullana. Ami kicsit aggasztó volt, az az, hogy a parkunk tele volt, érkeztek a kirándulók, a kutyasétáltatók és a kocogók. Aztán szelesebb lett az idő, rázendített, amíg a postán voltam feladni a child benefit (családi pótlék) igénylést. Hazajöttem, akkor már Leóval, Misivel és Balázzsal együtt, és láttuk ahogy a régóta zuhogó esőben az utolsó kitartó családok, kutyások és sportemberek is visszafordulnak. Szerintem már teljesen fölöslegesen, mert már addigra csontig áztak. Délutánra kisütött a nap azért, és szerdáig nem is fog esni.

Azért volt sürgős, hogy beadjam a child benefit igénylést minél hamarabb (3 hónapra visszamenőleg lehet igényelni, úgyhogy nem a legsürgősebb kategória volt eddig), mert visszautasították az NI-Number igénylésemet. Az indok az volt, hogy nem látják bizonyítottnak, hogy én vállalkozóként dolgozom itt. Mivel csak Magyarországra számláztam eddig (2 db számlát tudtam belobogtatni), szerintük adózzak otthon és ők úgy tekintik, mintha itt sem lennék. Hát ebből nem esznek. Otthon az adó és a TB-járulék elvitte a fizetésem majdnem felét, itt meg az adómentes sávban vagyok, és havi £10 TB-járulékot fogok fizetni. Ha kell, még szülés előtt szerzek megrendelőket itt. De a child benefittel automatikusan kapok NI-Numbert és akkor ez az egész macera letudva.

Misi és Balázs pedig azért jöttek fel hozzánk, mert ma is felvétel volt, Mike itt volt már Ádámmal, mikor megérkeztünk. Misi szuper hangmérnökké képezte ki magát, nagyon hamar magába szívta az egészet. Ma már idegen nyelven tolta Mike-kal, aki teljesen el volt ájulva. Misi a király, ha nem járna iskolába, hamar kapna munkát.

Este anyu mesélt skypeon, most pedig Ádám egy kis dobszakkört tart Leónak meg Artúrnak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése