2012. március 1., csütörtök

Monorci

Arra ébredtem, hogy a fél fülem totálisan bedugult. Ez nem múlt el sem a fülspraytől, sem a forró víztől, sem a fülgyertyától, sem semmitől. Tök süket vagyok a fél fülemre még most is.
Ezt nem szoktuk értékelni, mikor rendben van. De fél füllel vezetni is nagyon nehéz, meg valahogy sokkal kevésbé hallok, mint az eredetinek a fele (a szívdobogásomat jól hallom, csak azt nem, ami odakinn történik)
Reményeim szerint magától el fog múlni, mert volt már ilyen, igaz, hogy nem ilyen hosszan. Alig várom, hogy újra sztereó legyek.

Samunak nagyon tetszett a suli, el is fáradt rendesen. Szereztek barátokat, és úgy tűnik, Misit használják tolmácsnak. Holnap már reggeltől rendesen részt vesznek a tanításban.
Sokat dolgoztam, duplán, mert menet közben kiírta hogy megsérült a fájl, és úgy ahogy van, odaveszett. Most kész vagyok (a déli állapottal).

2 megjegyzés:

  1. Hopsz, megtaláltam a füled történetét. Talán csak elfeküdted? Hát, remélem, azóta jobban vagy. (A fülgyertyát én is használtam valamikor, de egy orvos nagyon elijesztett, miszerint belecsöppenhet a viasz a fülbe, s akkor aztán tényleg eldugul.) Szerintem nézz el egy orvoshoz, ha még holnap se jobb.
    Jó éjszakát!

    VálaszTörlés