2012. március 28., szerda

Rövid összefoglaló

Voltunk NI interjún, most mindketten. Nem vagyok olyan bizakodó, mint a múltkor. Azt mondta a pasi, hogy Ádámnak nagyobb esélye van arra, hogy megkapja, erre ő is kicsit rásegített, mert egymás után mentünk és elég reménytelennek látszódott a helyzetem, Ádámnál azt sugallta, hogy hagyjuk ezt a self employed szitut, maradjon a "munkát keresek" verzió, akkor hamarabb lesz ebből NI szám. Nekem is ezt javasolta, ha elutasítanak.

Samuval meg családi beszélgetésen voltunk, ahol nagyon megdícsérte a tutor, hogy milyen okos, ügyes, szorgalmas, és nem utolsó sorban jár iskolába, 100%os a részvételi indexe, ami szuper. Erre felbátorodtam, és mondtam, hogy jut eszembe, elkérném a suli utolsó két hetéről, ha a kicsiket is elengedik, mert hazamennénk korábban. Úgy tűnik, nincs akadálya.
A lakás egyre jobban alakul, a szék és az asztal miatt sajnos nem feküdtem, hanem ültem 2 napig. Most ezért nem vagyok olyan jól, de most újra fekszem.
Megvettük a repülőjegyet Kingának, aki május első felében jön ki, ő lesz a dúlám ha 18-a előtt születik a Janka. Ha utána, akkor már nem tud itt lenni, de erre az esetre is fel vagyunk készülve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése