2012. március 8., csütörtök

Apró lépések

Ma regisztráltam magam a GP-nél azaz a háziorvosnál. Egyrészt mert nem csak a midwife-hoz kell mennem, ahogy eddig hittem, másrészt pedig szeretném kidugíttatni a fülemet.
Itt szeretném megjegyezni, hogy nincs sinusitisem (arcüreggyulladás) és nem fáj semmim, és a fülgyertya viasza nem tud belefolyni a fülbe, egyrészt mert nem folyik sehova, másrészt a fülemet egy gézdarab védi. Ezek merültek fel a kommentekben régebben. Valaki azt mondta, hogy ő hallott már ilyet, hogy terhességnél így bedugul a fül... én még ilyet nem hallottam, és terhesség előtt is történt velem ilyen, de nem ilyen hosszú időre. Szóval meglátjuk, mit csinál vele egy angol GP.

Voltam a suliban reggel a kicsiknél, mert beszélni akartak velem, olyanokról, hogy mik a gyerekek kedvenc foglalatosságai és milyen nyelven beszélünk itthon. Mindenesetre kihasználtam az alkalmat és lestoppoltam a jövő hét végét tyúketetésre, hogy valami értelme is legyen a találkozónak. Leó és Arti nagyon szeretnének már etetni. Valamint megkértem őket, hogy használják a gyerekek nevein az ékezetet, mert totál fel vannak háborodva, hogy nem jól írják a nevüket.

Aztán hazajöttem és 8 vagy 9 órát dolgoztam zsinórban, Ádám szedte össze a srácokat, megvacsoráztatta, aztán lefektettük őket és még egy kicsit visszatértem a munkához. Szóval nem történt velem semmi extra. Ádámmal annál több minden, amire nincs felhatalmazásom, csak annyi, hogy azt írjam, hogy "alakul az élete".

Holnap átvesszük az új lakás kulcsait, és 2 hétig is költözhetünk akár. Én mennék mihamarabb, mert nem jó nekem, hogy csak autóval tudok menni mindenhova, ugorhatok ki 3 sorompónál legrosszabb esetben, hogy Samu is korábban kell hogy induljon innen reggel, és megígértette velem, hogy ha esik az eső, legközelebb leviszem kocsival a Balázsékhoz (ami azt jelenti, hogy a kicsikkel egy rohanás lesz utána). Ádám meg maradna minél tovább, mert sosem fogunk ilyen csuda helyen lakni, és igaza van ebben. Megegyeztünk, hogy akkor még egy hetet maradunk, először a kevésbé fontos cuccokat költöztetjük át, a következő hét végén megyünk le mi és a fontos cuccok, utána levő héten meg ami maradt, mert egyik kategóriába sem került bele. De lehet, hogy nekem kedvez, hogy az önkormányzat már elkezdte a felújításokat, ma egy csávó a nagyszobánk ablakában vakolta kívülről a házat, a kilátásunkat meg a furgonja állta el. Ádámnak van egy ilyen sorsszerű vonzása az építkezésekkel, ahova megy, ott hamarosan fúrnak, faragnak, kalapálnak. Most itt még ilyen nem volt itt, de az idill megszűnni látszik.

Neki kéne futnom megint az NI Numbernek, meg Ádámnak is rá kéne startolnia. Hát nincs sok kedvem, de úgyis rákényszerülök.

Leó és Artúr állandóan egy csomó dícséretet kapnak, vagy azért mert megoldanak egy feladatot, vagy mert egészséges az uzsonnájuk. Ma Leó csak azért vitt almát, mert hátha megint lesz lunchbag controll és megdícsérik érte. Úgy tűnik, hogy a pozitív visszacsatolás nem értéktelenedik el. Ezt a poroszos módszer követőinek adjátok át.

1 megjegyzés:

  1. Szia Norci,
    a z utolsó bejegyzésem valahogy nem bírt megjelenni, ezért most rövidre fogom, mert hátha hiába.
    A fülgyertyától én is lelkes voltam, aztán egy osztrák fülész riogatott a viaszcsepegéssel. Itt nem tettek géz a föl és a gyertya közé.
    Továbbra is csak ámulok és bámulok az ügyességeteken! Csak így tovább!

    VálaszTörlés