2012. március 13., kedd

Találós kérdés

Beteg voltam, és adós vagyok a GP leírásával, majd bepótolom. Mára azonban egy találós kérdéssel szolgálhatok nektek. Azt kell kitalálni, hogy a következő történetnek melyik (csupán egyetlen) részlete nem igaz.
Ma reggel 2 lázas éjjel és a kettő között egy lázas nappal után végre emberként ébredtem újra, felcsoszogtam az emeletre, hogy szóljak Samunak, hogy ébresztő. Samu ezúttal nem az ajtó mögött várt, hogy megijesszen, nem a függöny mögött settenkedett, hogy félálmomban onnan támadjon hátba, hanem aludt, úgyhogy felébresztettem. A két egyenpólója közül az egyiket tegnap leette levessel, mert nem öltözött át suli után persze. Ma reggel a másikat öntötte le maci kávéval. Sebaj, megdumáltuk, hogy majd nem veszi le a suliban a pulcsiját. Induláskor kinézett az ajtón, és azt mondta, hogy nem indul gyalog, mert nedves minden, és el fog esni, mint múltkor, úgyhogy autós szállítást kér. Ádám, aki mostanában velünk kel általában, kivételesen jó mélyen aludt, de kipattintottuk, hogy akkor most indulni kéne iziben a Samuval. Ő egy szál alsógatyában, kulcsok és telefon nélkül bepattant a kocsiba, és levitte Samót a körforgalomig. A sorompó nyitva volt, addigra Ádám nam csak azt vette észre, hogy nincs nála sorompókulcs, hanem az is eszébe jutott, hogy már tegnap sem voltak meg a kulcsok. Rosszat sejtett, mikor szembe jött a karbantartó autó. És bizony, 5 perc múlva, mikor jött vissza, a sorompó zárva volt.

A történet folytatását (és a megoldást) akkor teszem közzé, ha legalább 10 tipp érkezik kommentben.

Update:
Ha valaki tippelni szeretne, akkor most csukott szemmel görgessen le és kommenteljen, csak aztán olvassa el az itt következő megoldást!






Mondom görgessen le






És ne nézzen ide






Nem indult alsógatyában. A családi legendáriumban viszont volt egy ilyen, amikor a mamája, Panni hálóingben pattant kocsiba egy hasonló iskolai rohanós reggelen, a kocsi találkozott egy villamossal, és bizony ki kellett szállni.

A mi történetünk vége annyi, hogy Ádám segítséget kért valami bennfentestől a kastélynál, hogy engedje be a sorompón. És még a kulcsokat is megtaláltuk, tehát simán el tudtam vinni a kicsiket suliba. A többi rész színigaz, még az is, hogy emberként ébredtem, meg az is, hogy a Samó aludt. Viszont nem írtam, hogy papucsban volt! Vagy a vizes, sáros domboldalon kellett volna műanyagpapucsban följönni 300 métert, vagy kerülni a kocsiúton, ami kb. 1 km ahogy a google maps-en nagyjából lemértem. (A Keeper's Cottage-Balloon Fiesta távról beszélek kb)

Máskor is csinálunk ilyen kitalálósat, mert jól szórakoztunk.


15 megjegyzés:

  1. Alsógatyában rohant a házig. :)

    VálaszTörlés
  2. Csak nem azt akarod mondani,hogy még alsógatya sem volt rajta?? :)

    VálaszTörlés
  3. "végre emberként ébredtem újra"

    VálaszTörlés
  4. de a telefon azért tuti nála volt...

    VálaszTörlés
  5. Nem karbantartóautó jött szembe..

    VálaszTörlés
  6. Samó nem szokott elesni, nem az a fajta. De, ha véletlenül el is esik, nem hinném, hogy másnap rinyálna.

    VálaszTörlés
  7. adam nem indult el alsogatyaban :) vaaaaagy samut nem tantoritotta el a nedves ido . b.

    VálaszTörlés
  8. Samu nem az ajtón nézett ki, hanem az ablakon

    VálaszTörlés
  9. Nem zárták be a sorompót

    VálaszTörlés
  10. nem is iszik macikávét

    VálaszTörlés
  11. Ádám felkelt azonnal, és elindult.

    VálaszTörlés
  12. Szerintem azért zokni volt rajta...

    VálaszTörlés