2012. április 1., vasárnap

Cheddar

Ádám megkapta az NI számot. (Hétfőn voltunk interjún, pénteken itt volt a szám.) Én meg szereztem egy új időpontot interjúra, negyedikére, negyven mérföldre innen. Mert itt csak 19-én van időpont. Nem igazán értem, hogy szeretnék társadalombiztosítást és adót fizetni, ők meg folyamatosan visszadobnak. Senki nem érti, hogy mi a bajuk velem.

Most itt tavaszi szünet kezdődött, 2 hétig szabadok leszünk. Voltunk Cheddarban a Gyurival, leginkább magasított ágyat kerestünk Leónak, találtunk is, £15-ért, de már elment a pasi mikor visszamentünk. Nem baj, mert lesz ennél szebb is. Vettünk viszont az ágy alá szekrényt és polcot (összesen £10). Meg 10-20-30 pennys ruhákat a Jankának, legókat vettek a fiúk, Samu egy bukósisakot, Ádám láthatósági mellényt, Arti és Leó egy-egy focilabdát...
Mögöttünk pedig azok az izék messze: legelésző birkák.


Matchboxot válogatnak (egy rekesznyit sikerült venni)

Gyönyörű tájakon utaztunk, és láttunk egy csomó olyan birkát, amiket én eddig csak mesekönyvben és rajzfilmben: a gyapja fehér, a feje meg a lába fekete. Meg romantikus falvakat, utakat, varázslatos helyeket. Csak ha elővettem a gépemet, mindig egy ronda rész jött. Ezért inkább eltettem, és nem fotóztam...

Csak egy pálmafát sikerült lekapnom, ami itt simán megmarad, mert nincs fagy télen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése