2012. április 12., csütörtök

Van egy jó meg egy rossz hírem

Kezdem a jóval: megjött az NI Numberem!!!
A rosszabb az, hogy jözben Ági fekvésre ítélt, úgy értem, szigorú fekvésre, mert olyan tüneteket sikerült produkálnom, amiből arra következtet, hogy nyílik a méhszájam. Most április 21-ig kell szigorúan feküdni, mert akkor töltöm be a 37. hetet, és onnantól nem számít már koraszülöttnek a baba.
Ezért fekszem, Bryophyllum, Toko-olaj és tequila kúrán vagyok. Ma voltunk ultrahangon, amit azért vártam, hogy megtudjam, hogy fekszik a Janka, mert nem tudtam beazonosítani a végtagjait, valami fura volt. Hát fura is. A talpa van lent, a feneke fent. Mint aki meghajol, a feje van középen. Ezért most visszahívtak szerdára, hogy megnézzék, hogy befordult-e, mert ha nem, akkor be akarnak utalni egy orvoshoz, aki kézzel megfordítja. Ez nem lehet egy veszélytelen ügy, mert műtőben csinálják. Próbáltam magyarázni, hogy szerintem még nem kell befordulva lennie, de csak arra jutott a csaj, hogy igen, pont ezért jöjjek vissza. No nem baj, húzom az időt, azalatt meg be fog fordulni, addig is örülök az NI számnak.

Update:
teljesen elfelejtettem feltenni tegnap a kórházi faliújságot, ezt most pótolom:
ez a liftnél volt, tulajdonképpen beleütköztünk.
Instrukciók a vajúdásra:
"Menj vízbe!", Szülj otthon!", "Maradj otthon minél hosszabban!", "Kelj fel, legyél mozgásban!"

Az elmúlt év statisztikái:
a kórházi bábák 130 otthonszülésnél segédkeztek, 24% császár (ez elég sok sztem), 10 tervezett VBAC (császár utáni hüvelyi szülésből) 7 sikerül.

Okok, amiért a kórház a normál szülést támogatja:
mert kevesebb az esély a komplikációra, az intenzív osztályra kevesebben kerülnek normál szülés után, sikeresebben a szoptatás, könnyebb a következő teherbeesés, kevesebbet kell bentmaradni a kórházban, stb...

ha ráklikkeltek a képre, jobban olvashatóak a feliratok




2 megjegyzés:

  1. Gratula az NI számhoz és drukk a beforduláshoz!!! puszi Gitta

    VálaszTörlés
  2. Mndenképp Janka befog fordulni ! Ez tuti !! Hajrá !

    VálaszTörlés